niedziela, 10 kwietnia 2016

Posty Tematyczne

Po ostatnim poście w końcu zaczęło się coś dziać. Jak pewnie wiecie na blogu nie było mnie około miesiąc i straciłam na tym bardzo dużo odbiorców. Postanowiłam, że wezmę się teraz typowo za posty tematyczne. Będę poruszać wiele tematów, które pojawiają się w naszym życiu. W poprzednim poście pisałam o tym, że niektóre blogi mniej popularne zaczynają się wykruszać z blogsfery i tracą chęć do blogowania. Zaskoczyły mnie bardzo komentarze przy tym poście. Myślałam, że każdy napisze coś w stylu.: ładne zdjęcia lub fajny post. Na szczęście pojawiły się komentarze dotyczące treści, czyli tego czego dotyczył tekst. 
Zapraszam również na post z kolażem filmy Shein, który znajdziecie tutaj (klik).
Instagram- sarene3ka / Snapchat- sarene3ka 





Przepraszam za jakość zdjęć. Bloger niestety ją niszczy. 

27 komentarzy:

  1. Życzę dużo motywacji! Znam to... też zaczęło mi ubywać obserwatorów, gdy zrobiłam dłuższą przerwę w blogowaniu. A co do jakości zdjęć wystarczy w ustawieniach na blogu coś pozmieniać, żeby blogger nie niszczył jakości :)! Jest taka opcja!
    with-ideas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia, widać że się nie wstydziłaś! I to podziwiam :) Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Zuzanno.Bardzo podoba mi się twój blog.Pozdrawiam i zapraszam do kontaktu. Joanna

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymanie się konkretnych tematów podobno pomaga, ja z reguły staram się po prostu nawiązywać do tego, co akurat dzieje się w moim życiu. A, no i fajne buty :) Zapraszam do mnie: magdazarek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę dużo pomysłów na pisanie na blogu!
    Niestety łatwo jest wypaść z blogosfery, trudniej do niej wejść :(
    Każdy chce mieć odbiorców, którzy mimo wszystko nie tyle wejdą/wyjdą a zostawią po sobie ślad inny niż sam link do bloga.
    Będę wpadać :)
    zapraszam http://dramabeautyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. No ja próbuję wybić się ale łatwo nie jest zaczełam pisać i gdy zauważyłam że prawie nikt tego nie czyta zakończyłam to i teraz na nowo biorę się do pracy mam nadzieję że wytrwam w postanowieniu i dalej będę pisać może kiedyś ktoś coś tam przeczyta. Pozdrawiam i życzę powodzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobry pomysł z postani tematycznymi. Powodzeni!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobry pomysł z postami tematycznymi! Powodzenia !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się desing :D
    Wg ciekawy i pomysłowy blog.
    Też bym chciała mieć tylu obserwatorów z moją przyjaciółką :D

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny post i zajebiste zdj pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny desing :D
    wg ciekawy sam w sobie blog :d
    POWODZENIA XDD

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie,że będziesz tworzyła coś tematycznie! Lubię czytać takie posty,mozna z nich wiele wniosków wyciągnąć.Nie zgadzam się z tym ,że bloger niszczy jakość zdjęć , bo u Ciebie są dobrej jakości! :) Jak i też u paru innych osób!
    Pozdrawiam!
    http://blueroyallife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bym wybrała trochę inne tło do tych zdjęć bo Ci ludzie rozpraszają XD. Masz ładnie ułożone włosy ;-).

    http://glamlipstick.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie plecaczki <3 To fakt, te mniej popularne blogi się wykruszają - sama piszę o nieco mniej popularnych w blogosferze tematach, ale jestem zadowolona ze swojej pracy :D A to jest chyba najważniejsze, prawda? ;)
    I życzę dużo motywacji i pomysłów na pisanie postów :D Już zaobserwowałam, zapraszam do siebie:
    http://mirella-view.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia, stylizacja, a przede wszystkim modelka! :D
    Zapraszam na mojego bloga: http://polishgirlonline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Osobiście nie lubię tematycznych postów o wiele bardziej interesują mnie stylizacje pokazywane przez blogerki lub projekty DIY ;)

    http://fashionsmachines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ja chętnie bym zobaczyła jakieś ciekawe stylizacje jak ta u Ciebie na blogu, piękny kolor włosów i plecak cudny <3
    obserwuję: www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Niesamowity post a zdjęcia.. CUDNE !! :*
    wearehappyjulia17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja również zaczynam po dość długiej przerwie, w pewnum sensie znów zaczynam :/ życze powodzenia
    Bloginaczejbykate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super post ! :) Cudowne miejsce na zdjęcia :* ZAPRASZAMY http://agssymi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Czasami tak jest że się wypalamy i lub nie mamy czasu pisać ;)
    Świetne zdjęcia ;) Lubię modę na skórzane plecaczki sama mam dwa w wersji białej i czarnej :P
    Obserwuję i liczę na rewanż :)
    www.anitabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. To dobrze, że weźmiesz się za posty tematyczne, już nie mogę się doczekać :)! Świetna stylizacja, lubię taką kolorystykę^^.
    Pozdrawiam!
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię czytać posty tematyczne, ale sama ich nie pisze :)
    Tak długa przerwa to jest porażka w blogsferze Ale można ja odratowac:)
    Życzę sukcesow!:*
    Pozdrawiam.

    www.magdalenaw.blogspot.co.at

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny styl bloga i piękne zdjęcia 😊 :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wracać i nie przerywać ;) Regularność najważniejsza!

    OdpowiedzUsuń