wtorek, 19 kwietnia 2016

Dobra, czy zła?

 Po przeglądaniu niektórych blogów zauważyłam, że nie na każdym jest dobra jakość zdjęć. Nigdy nie zastanawiałam się nad tym, dlaczego jakość nie jest lepsza. Może po prostu nieodpowiedni aparat lub osoba, która nie umie po prostu robić zdjęć. Jednak nie zrażało mnie to do żadnego z blogów. Jeśli zaczynamy prowadzić blog warto pomyśleć o tym, aby zdjęcia nie były robione telefonem. Na pewno każdy ma w domu aparat, którym wyjdą dobre zdjęcia. Kiedy przerabiamy oryginalne zdjęcia zawsze powinniśmy pamiętać o tym, że przy przeróbce niszczy się ich jakość. Na moim blogu jakość nie jest jedną z najlepszych, ale nie narzekam. Zdjęcia są wyraźne i wszystko jest na nich widoczne. 
Moje zdjęcia robię Samsungiem WB1100F. Nie sprawia mi żadnych problemów. Może kiedyś kupię lustrzankę, na razie nie jest mi potrzebna. 





22 komentarze:

  1. Ja uważam, że jakość zdjęć na blogu jest ważna, ale bardziej zwracam uwagę na treść niż na zdjęcia:) Bardzo ładne to ostatnie zdjęcie! Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze co weszłam to zakochałam się w nagłówku! świetna robota, zdjęcia też cudne, jednak wolę wersję w kolorze :) obserwuję!
    www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie jakość zdjęć jest ważna, ale nie ważniejsza niż treść. W tym co napisałaś masz sporo racji. Fajne zdjęcia!
    Pozdrawiam http://victoriaaprincesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie również spodobał się Twój nagłówek !
    Świetne zdjęcia, od razu widać, że wiosna przyszła, chociaż czasem jeszcze niestety na chwilę gdzieś znika :(
    ps. świetna jakoś zdjęć jak na telefon.
    Pozdrawiam
    http://forgetstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia :* i super nagłówek :D
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś jest ważna, ale w sumie gdy ktoś świetnie pisze i ma jako takie zdjęcia to wszystko się wyrównuje. A gdy już ktoś dodaje świetne zdjęcia no ale pisze bzdury.. to minął się z powołaniem bo blog jest od pisania..do zamieszczania zdjęci polecam np fotoblogi :)Ty osobiście masz dobre to i to ::)

    Wpadniesz, poklikasz?? :)
    http://allegiant997.blogspot.com/2016/04/wishlist-banggood.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny outfit ! zapraszam do mnie :) www.dlifebook.blogspot.com :) za obserwacje odwdzięczam się tym samym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. obserwuję ! i liczę na rewanż :) świetnu design i bardzo fajna kurtka :) www.dlifebook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne masz zdj! Ja ogólnie na blogu nie zawsze stawiam na zdjęcia.
    Było by mi miło jak byś wpadła na mojego bloga i zostawiła po sobie
    ślad. Pozdrawiam, obserwuję i życzę miłego wieczoru.

    http://wiktoriaolczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz świetny design bloga, zdjęcia również przykuwają uwagę życzymy dalszych sukcesów na blogu i zapraszamy http://angelsofdeath69.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakość grafik jest ważna, czasami ważniejsza niż treść pisana. Zdjęcia przecież potrafią wyrazić dużo więcej, niż słowa :)

    http://meskiestrefy.blogspot.com/2016/04/pisze-bo-trace-pamiec-wywiad-z-karolem.html

    OdpowiedzUsuń
  12. A czy to ważne czy ktoś robi zdjęcia telefonem czy aparatem? Nie rozumiem tego. Ja też robię zdjęcia telefonem i są wyraźne. Ważne, że wszystko widać.

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładne zdjęcia *.* i ciekawy post. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne zdjęcia i piękna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne zdjęcia i bardzo ciekawy post *,* ♥
    pozdrawiam :*
    karollayn.blogpot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Boże piękne te zdjęcia 📷💞

    OdpowiedzUsuń
  17. Przecież nie na każdym blogu muszą to być koniecznie zdjęcia. Może coś idzie Ci akurat lepiej niż fotografia? W moim przypadku tak to wygląda - mam znikomą wiedzę jeśli chodzi o fotografię... Jednak wydaje mi się, że Tobie bardziej by się przydała wiedza z zakresu kompozycji obrazu, niż typowo fotografii ale no to tylko moje zdanie, mimo wszystko co Ci szkodzi poszperać? Więc zachęcam. :)
    www.tylko-szum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale fajna katanka :) piękne zdjęcia :) takie subtelne, super.

    OdpowiedzUsuń
  19. Podobaja mi sie twoje zdjecia ;) zapraszam - start-afire.blogspot.com może zajrzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdjęcia są piękne. Widzisz, ja osobiście robię telefonem, gdyż mój bloga mija się z dziedziną fotografii. Jednak, wiadomo, że ładne zdjęcia przyciągają. Szkoda, byłoby mi jednak zakupywać aparat pod publikę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna stylizacja oraz widoki idealne :) a jakoś zdjęć nie naganna zapraszam http://victoria00photography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń