wtorek, 3 listopada 2015

Lampion

Postanowiłam częściej dodawać posty, tak więc jestem!
Dzisiaj przestawię Wam kolejną sesję z Panią Agnieszką, która ze swojej uprzejmości zrobiła mi więcej zdjęć. Z racji tego, że w piątek w mojej szkole rozpoczynam rekolekcje postanowiłam również, że zrobię kilka recenzji kosmetyków, które potrzebuję przy codziennym makijażu do szkoły. Tak wiem, że do szkoły nie powinno się robić makijażu ale każda dziewczyna lubi wyglądać dobrze, bez zaczerwienionej cery i trądziku. Niedawno zrobiłam również grupę blogerską na facebooku, na którą bardzo zapraszam szczególnie ludzi, którzy chcą się rozwijać w blogowaniu i dzielić z innymi pomysłami na nowe notki (link do grupy- KLIK). 
Zdjęcia- KLIK




+ mały kolaż
1. KLIK
2.KLIK
3.KLIK
4.KLIK
Proszę o poklikanie :)

39 komentarzy:

  1. Sesja jest cudowna, zdjęcia mają w sobie nutkę tajemniczości. Dobry pomysł na post - sama myślałam, żeby zrobić notkę o kosmetykach :)
    http://amberludmi.blogspot.com/2015/10/nie-odkadaj-nic-na-jutro-jutra-moze-nie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł na zdjęcia! Poklikane we wszystkie linki. Obserwuje.
    Zapraszam do mnie:
    http://thenatusworld.blogspot.com/2015/11/ludzie-sie-zmieniaja.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł z tym lampionem :) poklikałam i czekam na kolejny post ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia, tworzysz niezwykły klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna sesja, lampion fajny. Gdzie kupiłaś? Przydał by mi się do sesji :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcia! pomysł z wykorzystaniem lampionu bardzo mi się podoba :)
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł na zdjęcia, wyglądasz jakbyś była w jakiejś tajemniczej krainie ;) Koniecznie jak dostaniesz paczkę to musisz zrobić coś podobnego, by zaprezentować nam te ubrania ;)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna sesja! Wszystko idealnie współgra!
    Http://jtere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ładnie

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Pani Agnieszka ma naprawdę ogromny talent! :)
    Ślicznie wyszłaś na zdjęciach. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jej śliczne zdjęcia ! bardzo magiczne i urokliwe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale śliczne <3 <3 <3 Przepiękne zdjęcia
    Zapraszam do mnie:
    http://thereallygirls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku jakie cudowne zdjęcia <3
    Przepiękny sweter :)
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Te zdjęcia są cudowne naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia wow

    Http://franiawilliams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. niesamowicie wyszło! jak z bajki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialne zdjęcia!

    littlemexx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia i oczywiście obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne zdjęcie i lampion :)
    Z ciekawości zaobserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wyglądasz! Uwielbiam sesje w lesie, są takie tajemnicze...
    Poklikałam:)
    Pozdrawiam cieplutko
    Julita-krystosiak.blogspot.com (mogłabyś poklikać w linki w ostatnim poście? Z góry dziękuję:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdjęcia są takie super !
    http://fashioonbeautyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow *.* zdjecia są cudowne, bede czesciej zagladac tutaj :D

    OdpowiedzUsuń
  23. pierwsze zdjęcie miazga! :*
    zapraszam: shyleess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładne zdjęcia :))
    http://wikimaniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Łał, ale magiczne zdjecia :*
    Dziękuję za komentarz u mnie!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. właśnie idę na podoobne zdjęcia, tyle, że w balowej sukni :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Owszem każda dziewczyna czuje sie lepiej w makijażu, jednk ja nie mam czasu nawet na delikatne pomalowanie sie, zdecydowanie jestem śpiochem i rano wolę dłużej pospać...
    Zdjęcia są cudowne, mają lekko tajemniczy klimat, Super !

    http://doleczek-szczescia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdjęcia piękne ! :)
    pozdrawiam http://kamilalipska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie tylko Ty robisz sobie makijaż do szkoły XDD

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniałe te zdjęcia, widać, że fotograf ma do tego rękę. Ze stylizacją też jak najbardziej trafiłaś w moje gusta.
    Blog trafia do często odwiedzanych :)

    Zapraszam do mnie
    http://krawczyk-natalia.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  31. Zdjęcia sa genialne!
    Dobre swiatlo mialyscie |!

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. sliczne i pomysłowe zdjęcia, czuc ten klimat ! ;)

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajna sesja, widać że udana ;-)
    Pozdrawiam i zapraszam

    Www.aleksandrakobylnik.pl

    OdpowiedzUsuń