niedziela, 13 września 2015

Pseudo Blogerki

Hej kochani! 
Wiem, że dawno mnie tutaj nie było ale postanowiłam podciągnąć się w nauce i zdać ostatnią klasę jak najlepiej. Ostatnio zauważyłam, że pojawiło się mnóstwo nowych pseudo blogerek, które mając 100 obserwacji piszą z prośbą o współpracę do firm typu Romwe, Shein, Dresslink. Tylko po co? Według mnie współpraca z firmą to tylko taki dodatek dla blogerki, która blog prowadzi z rok lub nawet dwa aby urozmaicić sesje nowymi ubraniami, które nie spotkamy w zwykłych sklepach. Obecnie mój blog ma ponad 8 miesięcy. Piszę go od 2 lutego 2015r. i bardzo cieszą mnie nowi czytelnicy.
Sweter- sh
Bluzka- Sinsay
Buty- Air Max 








Spodnie- Klik

44 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia zapraszam:
    nicetomeetyou25.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda, takich blogerek jest coraz więcej ;/.
    Kliknięte :)

    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, jejku, jejku! Nie pisze się SWETR, tylko SWETER :D
    Przepraszam za to oburzenie, ale jestem na humanie w LO i nie mogę przejść obok takiego błędu obojętnie :P
    Sweterek jest naprawdę bardzo ładny, staram się zapełnić swoją szafę właśnie takimi na nadchodzącą jesień.
    http://sophies-lifestyle-inspirations.blogspot.com/2015/09/goodbye-summer.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne, a co do początku bloga,niestety muszę się zgodzić :)
    Zapraszam na szczyptę depresji!
    http://youmusntbeafraid.blogspot.com/2015/09/porcja-narzekaniaz-maym-dodatkiem.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem spoko... Nie zostawiaj tylko wszystkiego swojej urodzie. XD http://de-christopher.blogspot.com/2015/09/la-vie-est.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze mówisz pseudo blogerek jest co raz więcej ;) .Ale jak nikt nie zacznie o tym mówić to będzie jeszcze gorzej ;).
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny sweter <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ha sama siedzę w temacie o wiele dłużej i wiem że tak jest :D Są blogerki i blogerki, lecz gdy współpraca się kończy to i taka przestaje pisać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, dużo osiągnęłaś w blogowaniu jak na 8 miesiecy.
    Sweterek i buty są mega!
    Też nie rozumiem blogerek, które mając bloga od miesiąca i posiadając powiedzmy ok 20 obserwatorow liczą na wspólprace.

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  10. niestety, przez takie blogerki współprace tracą na wartości.. :(
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  11. wydaję mi się,że takie blogi nie mają sensu ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładny swetereeek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne zdjęcia, kliknięte! :)
    ja też uważam, że pisanie do firm z prośbą o współpracę jest naprawdę bezsensu... nie lubię takich blogów i omijam szerokim łukiem gdy tylko to zaobserwuję!

    http://proteinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny sweter

    http://eskucinska.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. większość prowadzi blogi tylko dla korzyści, ja swój prowadzę ponad dwa lata i każdy się mnie pyta czy mam coś z tego, a ja zawsze odpowiadam, ze robię to dla pasji a nie korzyści bo nie o to chodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się sweterek, ogólnie cała stylizacja jest świetna! :)
    Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award :)

    http://welcomeinourworld13.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Też tego nie rozumiem :/
    Sama też nie jestem doświadczoną blogerką, bo mam dopiero 45 obserwatorów no i z dnia na dzień jest ich coraz więcej. Z początku sama chciałam napisać do jakiejś firmy, ale uznałam, że taka osoba jak ja z tyloma obserwacjami może sobie pomarzyć.
    Staram się najbardziej jak potrafię... Ale jak zobaczyłam dziewczynę, która miała 5 obserwacji i pisała o tym, że stara się o współpracę to się załamałam...
    No cóż.
    Zapraszam do mnie :) Możesz mi też coś poradzić, bo uwielbiam Cię jako blogerkę ♥
    oliwia-amazing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedyś w ogóle nie było żadnych współprac i blogowanie było o wiele piękniejsze :) Liczyły się tylko słowa, a nie przechwalanie się tym, komu udało się jakiej firmie sprzedać. Dla mnie to taki internetowa odmiana galerianek, które za kawałek szmatki, czy jakąś błyskotkę, zrobią wszystko. I zdementuję jeszcze Twój argument - ciężko jest urozmaicić sesję nowymi ubraniami z takich współprac, bo cóż to za urozmaicenie, kiedy większość tych pseudo-blogerek ma taki sam ciuch / dodatek? ;)
    Zapraszam do siebie - KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sweterek jest śliczny, zakochałam się w otd 😊
    olineypl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Kliknięte :)
    Świetny sweter *.*
    Zapraszam ♥
    http://szeyli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Barda ładna stylizacja. Ja w blogosferze istnieję rok i trochę. Do głowy mi nie przyszło, żeby pisać do jakiś firm. Niestety dużo blogów jest prowadzonych dla "darmowych ubrań" Moim zdaniem jeśli jakiejś firmie spodoba się dany blog sami napiszą. Oczywiście to tylko moje zdanie. Kliknęłam w link.
    annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. No cóż, masz rację, ale bardzo łatwo poznać osobę, która lubi pisanie bloga, a która pisze go tylko dlatego, żeby mieć z tego jakiś zysk.

    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/ - NOWY POST! (klik)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny sweterek i buty *.*

    http://xczarnykocurx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Dołączam się, masz absolutną rację, współpracą z jakąś firmą, ma być tylko dodatkiem- wynagrodzeniem za poświęcony czas, a nie głównym powodem, dla którego większość osob zaklada blogi, bo to się mija z celem :/

    świetny sweterek ! i wlasnie za to uwielbaim buszować po SH, bo mozna tam zlowić perelki za grosze, a wciąż wyglądać modnie i stylowo :)

    Super wyglądasz kochana :)

    pozdrowionka :)
    Daria

    19,57$ :)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetnie napisany post oraz stylizacja :) cudny sweterek :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Może i jest ich sporo, ale co z tego? Przecież w niczym to rozwojowym blogerom nie przeszkadza. Według mnie bloger powinien podejmować się współpracy dopiero wtedy, gdy nie musi prosić o kilkanie w linki. Tak samo mnie drażnią komentarze pod postami typu fajne masz to i tamto, żadnego odwołania do treści. Wniosek? Pooglądajmy sobie obrazki i je skomentujmy, żeby tylko weszła. Wszyscy marzą o szybkiej popularności, tysiącach obserwatorów, a mało kto wkłada w bloga serce.
    Manzulog

    OdpowiedzUsuń
  27. slicznie wygladasz
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowny ten sweterek! :o
    http://nikolaobecna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń


  29. Niech każdy pilnuje swojego bloga... :)

    Mi nie przeszkadzają blogi, których autorzy podejmują lub chcą podjąć współpracę... Jeśli ktoś będzie mieć współpracę to Tobie przecież nic nie ubędzie... Spokojnie :)

    Nie liczy się też liczba obserwatorów... Można prowadzić bloga kilka lat i mieć ich tylko 100...

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie do końca zgadzam się z twoją opinią .. Mam 86 obserwatorów czyli mniej niż 100 bloga pisze również od 8 miesięcy i uważam że nie nadaje się jeszcze do żadnej współpracy, ale firma sama wyszła do mnie z propozycją więc dlaczego nie skorzystać .. Uważam, że pierwsza współpraca każdej blogerki jest tym pierwszym większym kroczkiem w świecie blogosfery, podbudowuje świadomość, że ktoś zainteresował się jej blogiem, że serce które wkłada w pisanie ktoś nagrodził chodźby niewielkim podarunkiem. Owszem początkujące blogerki nie powinny pisać do większych i droższych firm, ale przecież współpraca z niedużą marką - dlaczego nie ??

    www.boograniczanastylkoumysl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Niestety wiele blogerek ma bloga tylko dla współprac ;(
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne zdjęcia i stylizacja:)
    http://i-can-fly-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgadzam się... :( Dużo jest takich blogów... Prześliczny otd ♥ Ja też postanowiłam się podciągnąć w nauce i życzę powodzenia ! Zapraszam do mnie :)
    isthenewday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. To prawda, niektórzy zakładają bloga tylko dla darmowych ubrań a nie z pasji do zdjęć czy coś. Jak ja zakładałam bloga to nie było czegoś takiego... To wyjdzie na jaw kto serio ma pasje prowadzić bloga systematycznie i robić dobrej jakości zdjęcia w starannie wybranych miejscach, a kogo to zupełnie nie interesuje i robi to żeby mieć ciuchy "za darmo". Otóż to nie jest za darmo. Nad blogiem TRZEBA się napracować. Nad zdjęciami też trzeba się napracować i nad pozowaniem. O tych dwóch rzeczach akurat coś wiem ;)
    A tak poza tym to piękny sweter!!! <3

    artcharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. PS. kliknełam w link i zaobserwowałam! Liczę na więcej jesiennych, sweterkowych stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczna stylizacja! :) A co do tematu, to się nie wypowiem, bo się nie znam :) Tematyka bloga ciut inna :)
    Pozdrawiam i zapraszam - >Imnaol.blogspot.com 💜

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczny outfit!
    Obserwuję i zapraszam do mnie:
    http://different-lifetime.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękny sweterek :*
    I przestroga dla wszystkich którzy zakładają bloga dla kasy, manna sama z nieba się nie sypie. Sama od niedawna prowadzę mojego bloga, co widać po postach, że dopiero co się wszystkiego uczę. Życzę powodzenia w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  39. uwielbiam maxy! :))
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/- zapraszam, skomentuj jeśli coś Ci się spodoba ;*

    OdpowiedzUsuń
  40. Ciekawy pomysł na bloga;)
    może wspólna obserwacja?
    Daj znać u mnie na profilu:)
    martartynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Super stylizacja :)
    http://awesomephotographic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. obecnie jest jakiś straszny wysyp blogerek współpracujących z firmami. nieco mnie to zastanawia, bo patrząc po niektórych blogach zastanawiam się jakim cudem im się to udaje.widocznie firmom nie zależy na jakości, tylko na masowych kliknięciach. ;)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń