czwartek, 30 lipca 2015

Jak zrobić bransoletkę z koralików?

Hej czytelnicy!
Dziś przygotowałam dla Was mały poradnik jak zrobić bransoletkę z koralików.
Pod zdjęciami znajdziecie opisy co krok, po kroku należy zrobić, aby wyszedł taki wzór :)
Należy przygotować :
 *Ramkę(krosno) - możemy kupić na allegro lub po prostu zrobić. Tą akurat zrobił mój tata ale wystarczy skleić 4 kawałki drewna 2 dłuższe i 2 krótsze. Potem przybić jakieś małe gwoździe, które mają służyć jako haczyki na nitki i gotowe. Na początkowe robienie bransoletek nie potrzebujemy nie wiadomo jakiej ramki tylko prostą tak, aby szybko się nauczyć. Przy większej wprawie można pomyśleć o lepszej i bardziej wygodnej.
Przykładowa ramka:
Jest ona popisana, ponieważ używała ją moja siostra ale służyła długi czas. Na takiej również idzie zrobić bardzo dużo wzorów.
 *Nitki- najlepiej różnej grubości, aby dobrze dobrać do koralika. 
 *Nożyczki- do przycinania zbędnych kawałków nitki.
*Igłę- do przewlekania koralików.
*Koraliki.

Ja akurat wybrałam nieco trudniejszy wzór, ale każdy powinien sobie poradzić. 
Czynności :
 *Potrzebujemy nitkę, nożyczki i krosno. 
1.Na krosno zakładamy naszą podstawę czyli nitki. Należy najpierw zmierzyć obwód naszej ręki, aby zostawić odpowiednią długość nitki na zawiązanie naszej bransoletki na ręce.
*Powinno to wyglądać mniej więcej tak jak wyżej na zdjęciu.
2. Na igłę należy nawlec dosyć długą nitkę a następnie nałożyć koraliki na igłę według podanego wzoru na zdjęciu wyżej.
3. Igłę wkładamy pod nitki tak, aby każdy koralik był w osobnym rzędzie. Niestety na zdjęciu musiałam włożyć na nitkę, ponieważ chciałam Wam pokazać jak musi to wyglądać.
4. Przytrzymujemy pod spodem palcem koraliki w swoich rządkach i przeciągamy igłę na drugą stronę.
5. W prawo należy przeprowadzić igłę pod nitkami, a w lewo należy przeprowadzić igłę nad nitkami tak, aby nitka okrążyła naszą podstawę na bransoletkę.
6. Według kroków powinno powstać coś takiego jak na obrazku wyżej. 

7. No i po skończeniu wyszła gotowa bransoletka, którą należy zdjąć z ramki i zawiązać na końcach.
Przykłady innych bransoletek:
W razie zamówienia bransoletki u mnie proszę zgłosić się na :
- e-mail: nevves572@gmail.com
Cena do uzgodnienia (od 5-15zł+przesyłka 2zł)

24 komentarze:

  1. Jeju jakie śliczne xx

    PatrysjaHasmikMero.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł. Chętnie bym zrobiła takie bransoletki tylko muszę zrobić te krosno
    http://justine-and-nicole.blogspot.com/?m=1 zapraszamy

    OdpowiedzUsuń
  3. hejka, dopiero zaczynam i będę wdzięczna jeśli zaobserwujesz i będziesz polecałam dalej mojego bloga http://beautyis-life.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny oraz bardzo przydatny post! Cudowne bransoletki ♥

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam za cierpliwość!
    http://unc0uth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł świetny - a bransoletki genialne <3
    chyba sama muszę zacząć takie robić

    http://wana-wanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne, choć jestem chłopcem haha :D podziwiam kunszt i wykonanie :) zapraszam też do mnie: http://zakochanymol.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć, nominowałam Cię do LBA! Więcej tutaj ~~> Klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie posiadam potrzebnych do tego przedmiotów, ale chętnie bym spróbowała :) fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  10. http://polcia-pola-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy post i super pomysł! :)
    Zapraszam do siebie:
    http://different-lifetime.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny sposób na robienie takich bransoletek
    zapraszam na bloga
    http://spam2506.blogspot.com/
    zapraszam także do robienia mojej ankiety zajmie ci chwile ale to dla mnie ważne

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW! muszę spróbować, pierwszy raz widzę takie cuda <3
    Pozdrawiam :-)

    www.pamolina.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie Ci to wyszło, ale ja bym nie miała cierpliwości :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojejku, jak Ci to ślicznie wyszło! Piękne bransoletki <3
    Super post ;)) Ja niestety jestem cienka w DIY, haha :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. wow genialne! zasstanawialam sie jak to sie robi, az wyprobuje kiedys to :)
    olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Wydaje się bardzo trudne do zrobienia, ale chyba takie nie jest :D
    Mój blog-Klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem słaba w takich sprawach, ale tobie wychodzi do świetnie! :)
    http://karheoii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podobają mi sie zdjecia, które dodajesz na bloga :) Ładne zestawienia ubrań i świetne wpisy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń