niedziela, 24 maja 2015

Hej kochani. Długo zbieram się do napisania tego posta, ale w końcu znalazłam wenę i czas. Dziś wybrałam się na sesję do kuzynki (tak znowu haha). Poszukiwanie miejsca zajęło nam około godzinę haha ale opłacało się i zdjęcia wyszły bardzo dobrze. Jutro jadę do Poznania z racji tego, że dziś mam imieniny postanowiłam wybrać się na małe zakupy. Mam zamiar kupić jedną lub dwie pary spodni, może trafi się jeszcze jakiś fajny top oraz kosmetyki, które niestety ale się kończą. Bardzo dziękuję za to, że tyle czasu ze mną jesteście. Za kilka dni mija 5 miesiąc odkąd założyłam ten blog. Zapraszam na mojego aska, instagrama i snapchata.
Ask- Klik
Instagram- Klik
Snapchat- nevvesblog






14 komentarzy:

  1. cudowne zdjęcia ; ) bardzo podobają mi się twoje szorty!

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia :**
    Twój każdy post jest coraz to lepszy :)
    PS Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Kosmetyki zawsze się kończą wtedy kiedy nie powinny :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    www.aleksicar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia wyszły pięknie ;) Myślę, że warto było szukać tego miejsca tak długo :)

    http://mylifenata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia, bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatnie zdjęcie jest prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna letnia stylizacja
    Pozdrawiam,madda
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Szorty są świetne, poluję na podobne! :)
    robertakaaa.blogspot.com : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna stylizacja i cudowne szorty ;)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń